نظرسنجی ، پیشنهادات و انتقادات

پارامتر های ارزیابی ( کیفیت )
۱- کیفیت محصولات در دوره های زمانی مختلف ( استمرار و بهبود در کیفیت )
۲- کیفیت ابعادی از لحاظ لقی و فیتی، ضخامت و طول بنا به نظر مصرف کنندگان
۳- میزان همخوان بودن اتصالات با انواع لوله و اتصالات موجود در بازار
۴- کیفیت آب بندی و موارد مرتبط با عملیات نصب
۵- کیفیت شیلنگ ها از نظر نرمی، تاشوندگی و دو لایه شدن
۶- مطابقت متراژ شیلنگ با مقدار درج شده روی بسته بندی
۷- کیفیت نشانه گذاری و علائم چاپ شده بر روی محصولات و بسته بندی
۸- کیفیت نحوه بسته بندی محصولات
۹- کیفیت رنگ محصولات
۱۰- مطابقت تعداد اتصالات در بسته بندی با تعداد درج شده روی بسته بندی
( قیمت )
۱۱- قیمت محصولات با توجه به کیفیت آن نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار
۱۲- میزان رضایت از نحوه و شرایط پرداخت
( تعهدات )
۱۳- تحویل به موقع محصول با توجه به تعهد شرکت
۱۴- رسیدگی به شکایات و نظرات مشتریان و میزان سرعت عمل در انجام این کار
( عملکرد )
۱۵- سهولت ارتباط و دسترسی با بخش فروش در ارائه یا پیگیری سفارشات
۱۶- پاسخگویی، رفتار و نحوه برخورد پرسنل بخش فروش و بازاریابی با مشتریان
۱۷- نحوه ارتباط با مشتری و اطلاع رسانی بخش فروش در مورد معرفی انواع محصولات و ویژگی های آن ها از طریق سایر کانال های ارتباطی
۱۸- نحوه، حجم و متناسب بودن تبلیغات شرکت
۱۹- حمل و نقل محصولات ( نحوه بارگیری، وسیله نقلیه انتخابی، هزینه حمل و ...)
۲۰- میزان مصرف محصولات این شرکت نسبت به سایر تولید کنندگان نزد شما / در سازمان شما
۲۱- بطور کلی و در مجموع میزان رضایت شما از محصولات و خدمات شرکت آویسا لوله جی