در این مرحله شکایت توسط کارشناس مربوطه بررسی می شود و در واحد موردنظر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در این مرحله شکایت مشتری را از طریق فرم الکترونیک و یا تماس تلفنی دریافت می کنیم.

در این مرحله پرونده شکایت در وضعیت بسته قرار می گیرد.

در این مرحله با توجه به ارزیابی انجام شده نتیجه شکایت مشخص شده و به اطلاع مشتری رسانده می شود.

فرم شکایت مشتریان

فرم شکایت

رهگیری شکایات مشتریان

جهت پیگیری شکایات، کد رهگیری را در کادر زیر وارد کنید و روی دکمه پیگیری کلیک کنید.

در صورتی که پس از فشردن دکمه پیگیری، پیام در حال بررسی تغییر نکرد، صفحه را رفرش (بارگزاری مجدد) کرده و دوباره امتحان کنید.